tel. +48 507 10 33 44 email: logomotywa@logomotywa.pl
Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Home
  • Dobre tanie logo?
  • Portfolio
    • Architektura
    • Czas
    • Edukacja
    • Energia
    • Fundacje
    • Handel
    • Informatyka
    • Kultura
    • Media
    • Natura
    • Prawo
    • Rodzina
    • Transport
    • Zdrowie
    • Żywność
  • Kontakt
    • Referencje
    • Regulamin serwisu

Dlaczego tanie logo

może być DOBRYM logo

PrevŻywnośćżywność, gastronomia, cukiernictwo i dieta

Dlaczego tanie logo

może być dobre
Warto wiedzieć, że logo Nike wykonano za 35 dolarów. Logo Twittera, czyli grafika z niebieskim ptaszkiem, kosztowało mniej niż 20 dolarów. Logo Coca-Coli nie kosztowało ani grosza. Logo Google również nic nie kosztowało. Istnieje jeszcze wiele innych przykładów tego typu.
To nie cena mówi o jakości projektu
Wszelkie prawa do prezentowanych obok logo należą do ich właścicieli.
Dlaczego tanie logo
Dlaczego tanie logo
Dlaczego tanie logo
Dlaczego tanie logo
logo
© LOGOmotywa.pl | od 2007 r.
div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://logomotywa.pl/wp-content/uploads/dlaczego01.jpg);background-size: initial;background-position: center top;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}.portfolio_single .dfd-inside-gallery-wrap {margin: -10px;}.portfolio_single .dfd-inside-gallery-wrap > article > a.dfd-lightbox-link {display: block; padding: 10px;}#layout.single-folio > .row.full-width .dfd-content-wrap.dfd-portfolio_single > article.portfolio .media-section.twelve.columns .media-cover,#layout.single-gallery > .row.full-width .dfd-content-wrap.dfd-gallery_single > article.gallery_single .media-section .media-cover {padding: 20px;}