Jak to działa?
1. Wypełniasz formularz
2. Twoje zlecenie rusza
3. Otrzymujesz koncepcje
4. Wprowadzamy Twoje
    zmiany  i uzupełnienia
5. Akceptujesz projekt

Dowiedz się więcej>>

LOGOmotywa - dobry partner.

Świetna komunikacja.
Bardzo szybki serwis.
Znakomite projekty. Będę z nimi jeszcze współpracował w przyszłości.

Janusz Bitkowski
Komputer Serwis

 

Logotyp dla firm, logotypy, projekty logotypów. PROJEKT LOGOTYPU dla firmy. Projektowanie logotypów Warszawa i in.Projekty logotypów Warszawa, tworzenie logotypów Warszawa, kreacja logotypów Warszawa. PROJEKTY LOGOTYPÓW dla firm Warszawa. Projekt logotypu Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, Łódź, Księga znaku, identyfikacja wizualna

Projektowanie logotypów dla firm Warszawa i in.Logotypy dla firm Warszawa Tworzenie logotypów Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, Łódź Kreowanie logotypów Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, ŁódźIdentyfikacja wizualna Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, Łódź
Warszawa, Września, Biłgoraj, Żagań, Wołomin, Cieszyn, Lębork, Chojnice, Mińsk Mazowiecki, Zgorzelec, Iława, Ostróda, Police, Myszków, Nowy Targ, Oława, Żywiec, Giżycko, Gorlice, Łowicz, Łuków, Śrem, Bartoszyce, Augustów, Kętrzyn, Kłodzko, Mława, Bochnia, Zakopane, Turek, Krotoszyn, Nowy Dwór Mazowiecki, Bielsk Podlaski, Brodnica, Kluczbork, Piaseczno, Szczytno, Wałcz, Jawor, Sandomierz, Świecie, Wyszków, Jarocin, Grodzisk Mazowiecki
Chełm, Siemianowice Śląskie, Głogów, Jastrzębie-Zdrój, Jelenia Góra, Nowy Sącz, Konin, Piotrków Trybunalski, Inowrocław, Lubin, Siedlce, Mysłowice, Piła, Ostrowiec Świętokrzyski, Ostrów Wielkopolski, Stargard Szczeciński, Pabianice, Gniezno, Suwałki, Przemyśl, Tomaszów Mazowiecki, Zamość, Stalowa Wola, Kędzierzyn-Koźle, Leszno, Żory, Łomża, Bełchatów, Mielec, Tarnowskie Góry, Świdnica, Piekary Śląskie, Tczew, Będzin, Biała Podlaska, Zgierz, Racibórz, Ełk, Świętochłowice, Pruszków, Ostrołęka, Starachowice
eXTReMe Tracker

Projektowanie logotypów

Na przykład pierwsza firma aby podkreślić łączność witryny internetowej z innymi materiałami reklamowymi, zdecydowała się na zastosowanie ciągłości kolorów: białego, żółtego i czerwonego i niebieskiego. Witryna www zachowuje przyjętą kolorystykę firmową, a poszczególne rodzaje informacji podkreślone są zdjęciami oraz praktycznymi informacjami.

projekt, loga, logosy, tanie, projekty, logo, szybko, krótkie terminy, cena

 

Tanie logotypy, Logotyp szybko, szybkie Logotypy w 3 dni, Logotyp tanio, Znak firmowy, Niska cena, Krótko.

Projektowanie logotypów w niskiej cenie

Dbająca o swój wizerunek firma posiada własne logo, czyli obraz, jaki zamierza przekazać nadawcom w procesie komunikacji z rynkiem. I chociaż cena projektu logo jest sprawą ważną, to nie cena jest w tym przypadku priorytetem.

Znak firmowy (logotyp firmy)

składa się z kilku komponentów: postawy firmy ( attitute - czyli misja, strategia), zachowań firmy ( behaviour - czyli kultury firmy, filozofii działania, schematów zachowań) oraz

identyfikacji

CENA

 

Projekt logotypu

znak firmowy jest formą komunikacji społecznej pomiędzy nadawcą (firmą) a odbiorcami (klienci, decydenci, współpracujące firmy, itp.). Znaki firmowe, logo firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o danej firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów, pracowników i na obszarze działalności firmy. Kształt logotypu i to, co z niego wynika to między innymi: wzorce dotyczące

logotypu, logo, kolorystyki firmy

, współistnienie logo z innymi elementami graficznymi, itd. Ważnymi elementami grafiki firmowej są symbole/kształty, jednak ważniejszy jest odbiór, czyli całokształt odbierany przez grupę docelową. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany

projekt logotypu firmy

staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.

Są one zapisywane w zarchiwizowanych plikach np. zip

Znak firmowy szybko i tanio

przyjmuje formę tradycyjną lub elektroniczną. Projekt logotypu można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowania układów reklamowych. Cena nie jest wcale wysoka. Często elektroniczna wersja projektu logotypu jest udostępniana na stronach korporacyjnych w Internecie, a celem tego jest korzystanie z elektronicznych wzorców (wizytówek, banerów, układów reklam prasowych) przez filie.

Nowe technologie wytyczają nowe formy projektowania, kreowania logotypów. Często, dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy, oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające zasady zastosowania logotyp w rożnych technologiach. Wobec tego projekt musi zawierać dodatkowo wszystkie elementy graficzne w nowoczesnych technologiach oraz dozwolone i niedozwolone formy korzystania z logotypu w tym medium. Zaistnienie firmy w Internecie w wielu przypadkach skłania firmę do zmiany wizerunku oraz logotyp, czyli odmładzanie i unowocześnianie znaku głównego. Projektowanie logotypów, tworzenie znaków firmowych w Internecie to budowanie odpowiedniej strategii komunikacji wizualnej wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Działania należy rozpocząć od analizy założeń i problemów firmy. Dobór logotypu jest zależny od grupy odbiorców firmy oraz od strategii działania firmy. Inaczej bowiem będzie projektować wizerunek internetowy firma, która przenosi część swoich działań do Internetu, a inaczej firma działająca wyłącznie w Internecie (firma wirtualna). W pierwszym przypadku należy opierać się na dotychczasowym obrazie firmy i zmiany projektować tak, aby całość wizerunku w Internecie była zgodna z wizerunkiem w tradycyjnych mediach. W drugim przypadku firma działając na podłożu Internetu musi poszukać prostych, łatwo zapamiętywanych znaków/kształtów, aby wyróżnić się na tle innych firm i być łatwo rozpoznawalną w sieci.

 

Poniżej zostaną przedstawione podstawowe elementy budowy identyfikacji wizualnej w Internecie [2]. CI zawiera:

 

cena logotyp tanio

Znak graficzny pełni trzy podstawowe funkcje: informacyjną, symboliczną oraz wizualną (plastyczną). Informacyjna ma na celu edukację, czyli poinformowanie odbiorców o korzyściach współpracy z firmą, korzyściach zakupu produktów zaopatrzonych tym znakiem, itp. Funkcja symboliczna nawiązuje do skojarzeń związanych z danym kształtem, natomiast wizualna odnosi się do przeżyć estetycznych odbiorcy. W Internecie firmy często korzystają z następujących znaków:

logotyp
symboli
piktogramów

cena

Logotyp szybko, projekt, logotyp tanio

to kategoria logotypów jako opracowanie graficzne nazwy firmy/produktu. Logotyp może występować na głównej stronie prezentacji (w intro) albo pojawiać się na każdej z podstron serwisu www. Bardziej korzystną formą jest projektowanie logotypu na strategicznych podstronach w górnym lewym roku lub w dolnym lewym panelu pod menu sterującym stroną. Często w działaniach promocyjnych logotyp jest widoczny w banerach reklamowych, jako znak przy adresie strony w przeglądarce lub jako watermarki (znaki wypełniające tło portalu, stylizowane na znaki wodne wytłaczane na papierach czerpanych).

identyfikacja, projekt, projekty, logotyp, logotypy, logotypu, tanie, szybko, krótkie terminy, niska cena

W serwisach www wykorzystuje się także

symbole i piktogramy

. Symbolem jest znak graficzny przyjmujący prostą formę, służącą komunikacji pomiędzy firmą a odbiorcą. Wykorzystywane przy identyfikacji firmy służy najczęściej stworzeniu swoistego "kodu" nadawanego przez firmę i odczytywanego prze określoną grupę odbiorców. Wymaga jednak szkolenia odbiorców, co oznacza dany symbol logotyp. Symbole są często wprowadzane w Internecie, a ich celem jest zbudowanie za skojarzeń dotyczących nowoczesnej firmy i nowym kierunkiem rozwoju. Symbole wykorzystywane są w późniejszym etapie w ruchomych prezencjach oraz jako element tożsamościowy w intro firmy i banerach. Symbol powinien być jednokolorowy, najlepiej z konstatującym tłem, mającym abstrakcyjną formę, łatwą do zapamiętania.

Prezentowana tu firma zastosowała logotyp, aby podkreślić jedność oferty dla wszystkich grup docelowych. Logotyp jest łatwo zapamiętywany poprzez użycie prostego kształtu (kształt obły, kobiecy) oraz koloru (kolor łatwo zapamiętywany, dodatkowo jest to kolor identyfikacji firmy). Firma "uczy" swoich klientów, jak mają odczytywać logotyp, jakie skojarzenia powinni mieć słysząc hasło firmowe (wszystko proste, jasne, nieskomplikowane, wszystko w jednym). Niska cena logotypu.

 

LOGOTYPY

są to symbole publiczne, modyfikowane przez firmy pod potrzeby serwisu www. Modyfikacja logotypów dotyczący najczęściej kolorystyki znaku, układu plastycznego oraz stosowanie miękkich lub twardych form plastycznych. Najczęściej stosowane piktogramy to: logotyp kopertki (poczta e-mail), domek (powrót na główną stronę), itp. Przy modyfikowaniu piktorgamów należy zwrócić uwagę, aby były one spójne z całą wizualnością serwisu www i aby nie było ich zbyt wiele na stronie - powoduje to bowiem "zacieranie" celów komunikacyjnych, jakie maja spełnić logotypy oraz symbole.

dla firm, tanie, projekt, projekty, logotyp, logotypem, logotypy, szybko, identyfikacja, krótkie terminy, logotyp tanio


LOgotypy

Odbiór koloru w Internecie ma bardzo duże znaczenie. Logotypy mają swoją wymowę, np.: czerń (dostojeństwo, prestiż), czerwień (młodość), zieleń (optymizm , witalność), żółć (radość, młodość), pomarańcz (kreatywność) oraz neutralne (szarości, biele). W serwisie www projekcja kolorów powinna być spójna, w szczególności powinien być szeroko ujmowany przedni kolor firmy. Sama prezentacja jest estetyczna kolorystycznie, jeśli nawiązuje odcieniami do kolorystyki firmy i logotypu, najczęściej poprzez wzbogacenie kolorów podstawoweych (firmowych) o dodatkową gamę 1-2 kolorów. Można także wykorzystać kolor logotypu lub kolor firmowy i wzbogacić go o 2-3 odcienie jaśniejsze z kolorystyki LOGOTYPU. Działanie takie powoduje to, ze serwis jest czytelny, a wszystkie ważne informacje graficzne są dobrze widoczne i łatwo zapamiętywane przez odbiorców. Cena logo tania.

Obecnie większość serwisów www nawiązuje do młodości, nowoczesności - poprzez użycie logotypów pomarańczowych, czerwonych, żółtych. Uzupełniają one podstawową gamę kolorystyczna firmy i maja stanowić dla odbiorcy ważną informację - ze firma zmienia swój obraz, staje się "młoda", nowoczesna, elastyczna. Twierdzi się, że mało polecanym i mało "estetycznym" kolorem w prezentacjach internetowych jest kolor brązowy oraz połączenia kolorów kontrastowych jaskrawych.

projekty logotypów, projektowanie logotypów, cena logotypu, logotyp, logotypem, logotypy, projekt logotypu, tanie logotypy, logotyp szybko, logotyp tanio, niska cena logotypów, krótkie terminy


Trzecia firma wykorzystała kolorystykę opartą na dużym kontraście i "odmienności" od standardów kolorystyki logotypów. W logotypie widoczne są kolory: granat, biały, szary oraz różowy. Jednak zamiast stonowanego koloru firma wybrała kolor różowy, podkreślając tym samym nowoczesność, grupę docelową logotypu oraz odwagę bycia innym (logotyp: jesteśmy inni- jesteśmy nowocześni).

Typografia logotypu

W typografii internetowej dominuje styl edytorski. W banerach i mniejszych formach prezentacyjnych pojawia się forma czcionek ozdobnych, których zadaniem jest przyciągniecie uwagi odbiorcy. Bardzo ważną rolę w logotypie ma rola światła, a co za tym idzie dogodne przenoszenie wzroku przez odbiorcę z jednaj na druga ważna informację.

Kreacje logotypowe

Kreacje multimedialne to głównie połączenie słów, muzyki, kolorów i kształtów. Należy zwrócić uwagę na odpowiednią ekspozycja logotypu oraz głównych haseł firmy. Najważniejsze w prezentacji multimedialnej jest jej czytelność oraz intuicyjne poruszanie się po głównych informacjach. Logotyp, logotypy, logosy tanie, szybko, krótkie terminy, niska cena

Zaistnienie firmy w Internecie, właściwe korzystanie z logotypu i identyfikacji wizualnej - jest zadaniem trudnym i wymagającym dokładnej analizy. Należy jednak pamiętać, że niska cena projektu logotypu to komunikacja, a co za tym idzie, musimy dokładnie wiedzieć, do kogo mówimy i jakie cele zamierzamy osiągnąć. Badanie efektywności tej komunikacji da nam odpowiedź, czy podążamy we właściwym kierunku, czy firma powinna zmienić strategię komunikowania się z rynkiem.

projekt, projektowanie logotypów, logotypy tanio, projekty loogotypów, logotyp, loga, logotypy, tanie logotypy, logotyp szybko, niska cena logotypów, krótkie terminy

N.podst. zamieszczonej w internecie pracy p. drAgnieszkiDejnaki

cena, ceny, cenie, logotyp

-------------------------- kontakt --------------------------

formularz zapytania

 

 

 

 

stat4u

O nas

Czy pracujemy dla siebie?

Projektowanie logo jest wspaniałym zajęciem i naszą codzienną pracą, jednak podstawowym celem, jaki stawiamy przed sobą jest stworzenie projektu, jaki będzie satysfakcjonował klienta. Wprawdzie każdy z nas ma inny gust i oczekiwania estetyczne, to jednak najważniejszy w tej kwestii jest głos zleceniodawcy.

 

LOGOmotywa.pl istnieje od 2007 roku.

 

Przygotowanie zawodowe projektantów

Jako jeden z niewielu, serwis LOGOmotywa.pl obsługiwany jest przez grupę grafików, absolwentów Akademii Sztuk Pięknych. Nasi graficy projektowaniem graficznym zajmowali się od wielu lat, obsługując klientów w sposób tradycyjny. Dynamiczny rozwój internetu pozwolił na skierowanie oferty do tak szerokiego grona odbiorców i dotarcie do klientów rozrzuconych po całym świecie. Stało się to właśnie w 2007 roku.

 

Klienci serwisu LOGOmotywa.pl są niemal wszędzie

Logosy serwisu LOGOmotywa.pl używane są przez naszych zadowolonych klientów z Polski, Cypru, Kanady, Włoch, Irlandii, Niemiec, Norwegii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii a nawet Australii. Lista ta nieustannie się wydłuża i być może właśnie w tej chwili należałoby do niej dopisać kolejny kraj...

 

Wieloletnie doświadczenie

Nasi projektanci, to jak wspomniano - zawodowi graficy - absolwenci Akademii Sztuk Pięknych, mający wieloletnie doświadczenie w dziedzinie projektowania grafiki użytkowej - identyfikacji wizualnej, znaków firmowych, katalogów, plakatów i innych materiałów drukowanych.Mają też, co warto podkreślić, wieloletnie doświadczenie we współpracy z drukarniami, firmami reklamowymi oraz firmami pracującymi na potrzeby internetu. Wszystko to sprawia, że projekty LOGOmotywy są przez te firmy akceptowane w 100%.

 

 

Projekt  logo w 3 dni Mam inne potrzeby Projekt banera w 3 dni Strony www i CMS

 

 

Home   |  O nas   |   Portfolio   |   Referencje   |   Jak to działa   |   Pakiety   |   Zamów   |   Kontakt   |   FAQ   |   Zasady
   
© LOGOmotywa 2007-2014