Przykładowe projekty:

Opinie:

Z nieufności, z jaką przystąpiłam do pracy z LOGOmotywa.pl nie pozostało ani śladu. Polecam każdemu ich usługi. Dziękuję za miłą atmosferę przy pracy i za wielką szybkość, z jaką obsłużyli moje zamówienie.

Grażyna Giergol
Rabarbar Bar

Logo w 3 dni


    Jak to działa?
1. Wypełniasz formularz
2. Twoje zlecenie rusza
3. Otrzymujesz koncepcje
4. Wprowadzamy Twoje
    zmiany  i uzupełnienia
5. Akceptujesz projekt

Dowiedz się więcej>>

  
Doskonałe tempo i dobra atmosfera


Chcę tylko powiedzieć, że nie spotkałem dotąd się z tak konkretną ofertą i sprawną obsługą.
Polecam.

H. Markow

Projektowanie logo, tworzenie logosów, kreacja logotypów. PROJEKT LOGO dla firmy. Projekty logo Warszawa i in.Projekty logotpyów Warszawa, tworzenie logo Warszawa, kreacja logotypów Warszawa. PROJEKTY LOGO dla firmy Warszawa. Projekt logo Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, Łódź, Księga znaku, identyfikacja wizualna

Projektowanie logotypów dla firm Warszawa i in.Projekty Logo dla firm Warszawa Tworzenie logo Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, Łódź Kreowanie logo Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, ŁódźIdentyfikacja wizualna Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, Łódź
LOGOmotywa - projektowanie logo

Projektowanie logo

składa się z kilku komponentów: postawy firmy ( attitute - czyli misja, strategia), zachowań firmy ( behaviour - czyli kultury firmy, filozofii działania, schematów zachowań) oraz

Projektowanie logo

Projekty Logo szybko, szybkie Logo projekty, Logotypy tanio, Znak firmowy, Niska cena, Krótko.

 

Projektowanie logotypów

Projektowanie logotypów w niskiej cenie

Dbająca o swój wizerunek firma posiada własne logo, czyli obraz, jaki zamierza przekazać nadawcom w procesie komunikacji z rynkiem. I chociaż cena projektu logo jest sprawą ważną, to nie cena jest w tym przypadku priorytetem.

 

projektowanie logo

CENA LOGOTYPU, cennik logotypów, koszt logotypu, projekty logotypów  

Projekty logo

znak firmowy jest formą komunikacji społecznej pomiędzy nadawcą (firmą) a odbiorcami (klienci, decydenci, współpracujące firmy, itp.). Znaki firmowe, logo firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o danej firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów, pracowników i na obszarze działalności firmy. Kształt logo i to, co z niego wynika to między innymi: wzorce dotyczące

logotypu, logo, kolorystyki firmy

współistnienie logo z innymi elementami graficznymi, itd. Ważnymi elementami grafiki firmowej są symbole/kształty, jednak ważniejszy jest odbiór, czyli całokształt odbierany przez grupę docelową. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany

projekt logotypu firmy

staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.

Są one zapisywane w zarchiwizowanych plikach np. zip

Projektowanie logo

Logo przyjmuje formę tradycyjną lub elektroniczną. Projekt logotypu można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowania układów reklamowych. Cena nie jest wcale wysoka. Często elektroniczna wersja projektu logo jest udostępniana na stronach korporacyjnych w Internecie, a celem tego jest korzystanie z elektronicznych wzorców (wizytówek, banerów, układów reklam prasowych) przez filie.

Nowe technologie wytyczają nowe formy projektowania, kreowania logo. Często, dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy, oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające zasady zastosowania logo w rożnych technologiach. Wobec tego projekt musi zawierać dodatkowo wszystkie elementy graficzne w nowoczesnych technologiach oraz dozwolone i niedozwolone formy korzystania z logotypu w tym medium. Zaistnienie firmy w Internecie w wielu przypadkach skłania firmę do zmiany wizerunku oraz logo, czyli odmładzanie i unowocześnianie znaku głównego. Projektowanie logo, tworzenie znaków firmowych w Internecie to budowanie odpowiedniej strategii komunikacji wizualnej wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Działania należy rozpocząć od analizy założeń i problemów firmy. Dobór logotyp jest zależny od grupy odbiorców firmy oraz od strategii działania firmy. Inaczej bowiem będzie projektować wizerunek internetowy firma, która przenosi część swoich działań do Internetu, a inaczej firma działająca wyłącznie w Internecie (firma wirtualna). W pierwszym przypadku należy opierać się na dotychczasowym obrazie firmy i zmiany projektować tak, aby całość wizerunku w Internecie była zgodna z wizerunkiem w tradycyjnych mediach. W drugim przypadku firma działając na podłożu Internetu musi poszukać prostych, łatwo zapamiętywanych logotypów, aby wyróżnić się na tle innych firm i być łatwo rozpoznawalną w sieci.

Projektowanie logo

Na przykład pierwsza firma aby podkreślić łączność witryny internetowej z innymi materiałami reklamowymi, zdecydowała się na zastosowanie ciągłości kolorów: białego, żółtego i czerwonego i niebieskiego. Witryna www zachowuje przyjętą kolorystykę firmową, a poszczególne rodzaje logotypów podkreślone są zdjęciami oraz praktycznymi informacjami.

projekt, logotyp, logosy

Poniżej zostaną przedstawione podstawowe elementy budowy identyfikacji wizualnej, tanie logo, projekty, logo, szybko, krótkie terminy, cena w Internecie [logotyp]. CI zawiera:

 

projekt, logotyp, logo

LOGOTYP pełni trzy podstawowe funkcje: informacyjną, symboliczną oraz wizualną (plastyczną). Informacyjna ma na celu edukację, czyli poinformowanie odbiorców o korzyściach współpracy z firmą, korzyściach zakupu produktów zaopatrzonych tym znakiem, itp. Funkcja symboliczna nawiązuje do skojarzeń związanych z danym kształtem, natomiast wizualna odnosi się do przeżyć estetycznych odbiorcy. W Internecie firmy często korzystają z następujących znaków:

logo
symboli
piktogramów

cena logotypu, koszt logotypu, cennik logotypów

projekt logotypu, Logo szybko, logo tanio

Logo to kategoria znaków jako opracowanie graficzne nazwy firmy/produktu. Logo może występować na głównej stronie prezentacji (w intro) albo pojawiać się na każdej z podstron serwisu www. Bardziej korzystną formą jest projektowanie logotypu na strategicznych podstronach w górnym lewym roku lub w dolnym lewym panelu pod menu sterującym stroną. Często w działaniach promocyjnych logo jest widoczne w banerach reklamowych, jako znak przy adresie strony w przeglądarce lub jako watermarki (znaki wypełniające tło portalu, stylizowane na znaki wodne wytłaczane na papierach czerpanych).

projekt, projektowanie, projekty, logotyp, loga, logosy

W serwisach www wykorzystuje się także identyfikacja, tanie, szybko, krótkie terminy, niska cena

logo

. Symbolem jest znak graficzny przyjmujący prostą formę, służącą komunikacji pomiędzy firmą a odbiorcą. Wykorzystywane przy identyfikacji firmy służy najczęściej stworzeniu swoistego "kodu" nadawanego przez firmę i odczytywanego prze określoną grupę odbiorców. Wymaga jednak szkolenia odbiorców, co oznacza dany symbol. Symbole są często wprowadzane w Internecie, a ich celem jest zbudowanie za skojarzeń dotyczących nowoczesnej firmy i nowym kierunkiem rozwoju. Logotypy wykorzystywane są w późniejszym etapie w ruchomych prezencjach oraz jako element tożsamościowy w intro firmy i banerach. Symbol powinien być jednokolorowy, najlepiej z konstatującym tłem, mającym abstrakcyjną formę, łatwą do zapamiętania.

Prezentowana tu firma zastosowała symbol, aby podkreślić jedność oferty dla wszystkich grup docelowych. Forma jest łatwo zapamiętywana poprzez użycie prostego kształtu (kształt obły, kobiecy) oraz koloru (kolor łatwo zapamiętywany, dodatkowo jest to kolor identyfikacji firmy). Firma "uczy" swoich klientów, jak mają odczytywać symbol, jakie skojarzenia powinni mieć słysząc hasło firmowe (wszystko proste, jasne, nieskomplikowane, wszystko w jednym). Niska cena logo.

 

Projektowanie Logo, logotypy

Czy logotypy są to symbole publiczne, modyfikowane przez firmy pod potrzeby serwisu www. Modyfikacja dotyczący najczęściej kolorystyki znaku, układu plastycznego oraz stosowanie miękkich lub twardych form plastycznych. Najczęściej stosowane piktogramy to: znaki kopertki (poczta e-mail), domek (powrót na główną stronę), itp. Przy modyfikowaniu piktorgamów należy zwrócić uwagę, aby były one spójne z całą wizualnością serwisu www i aby nie było ich zbyt wiele na stronie - powoduje to bowiem "zacieranie" celów komunikacyjnych, jakie maja spełnić logotypy oraz symbole.

projektowanie, projekt, projekty, logotyp, logotypy, logo, loga, logosy, logo


Kolor logotypu

Odbiór koloru w Internecie ma bardzo duże znaczenie. Kolory logotypów mają swoją wymowę, np.: czerń (dostojeństwo, prestiż), czerwień (młodość), zieleń (optymizm , witalność), żółć (radość, młodość), pomarańcz (kreatywność) oraz neutralne (szarości, biele). W serwisie www projekcja kolorów powinna być spójna, w szczególności powinien być szeroko ujmowany przedni kolor firmy. Sama prezentacja jest estetyczna kolorystycznie, jeśli nawiązuje odcieniami do kolorystyki firmy i logo, najczęściej poprzez wzbogacenie kolorów podstawoweych (firmowych) o dodatkową gamę 1-2 kolorów. Można także wykorzystać kolor logo lub kolor firmowy i wzbogacić go o 2-3 odcienie jaśniejsze z kolorystyki RGB. Działanie takie powoduje to, ze serwis jest czytelny, a wszystkie ważne informacje graficzne są dobrze widoczne i łatwo zapamiętywane przez odbiorców. Cena logo tania.

Obecnie większość serwisów www nawiązuje do młodości, nowoczesności - poprzez użycie w logotypie kolorów pomarańczowych, czerwonych, żółtych. Uzupełniają one podstawową gamę kolorystyczna firmy i mają stanowić dla odbiorcy ważną informację - ze logotyp firmowy zmienia swój obraz, staje się "młoda", nowoczesna, elastyczna. Twierdzi się, że mało polecanym i mało "estetycznym" kolorem w prezentacjach internetowych jest kolor brązowy oraz połączenia kolorów kontrastowych jaskrawych.

projekty, projektowanie logo, logotyp firmy, logotyp firmowy, loga, logosy, projekt


Trzecia firma wykorzystała logotyp oparty na dużym kontraście i "odmienności" od standardów kolorystyki branży. W logo widoczne są kolory: granat, biały, szary oraz różowy. Jednak zamiast stonowanego koloru firma wybrała kolor różowy, podkreślając tym samym nowoczesność logotypu, grupę docelową (młodzi ludzie) oraz odwagę bycia innym (tutaj bardziej: jesteśmy inni- jesteśmy nowocześni).

Logo a Typografia

W typografii internetowej dominuje styl edytorski. W banerach i mniejszych formach prezentacyjnych pojawia się forma czcionek ozdobnych, których zadaniem jest przyciągniecie uwagi odbiorcy. Bardzo ważną rolę w typografii ma rola światła, a co za tym idzie dogodne przenoszenie wzroku przez odbiorcę z jednaj na druga ważna informację.

Kreacje multimedialne

Logotypy firmowe to głównie połączenie słów, muzyki, kolorów i kształtów. Należy zwrócić uwagę na odpowiednią ekspozycję logotypu oraz głównych haseł firmy. Najważniejsze w prezentacji multimedialnej jest jej czytelność oraz intuicyjne poruszanie się po głównych informacjach. Logo, loga, logosy tanie, szybko, krótkie terminy, niska cena

Zaistnienie firmy w Internecie, właściwe korzystanie z identyfikacji wizualnej - jest zadaniem trudnym i wymagającym dokładnej analizy. Należy jednak pamiętać, że niska cena projektu logo to komunikacja, a co za tym idzie, musimy dokładnie wiedzieć, do kogo mówimy i jakie cele zamierzamy osiągnąć. Badanie efektywności tej komunikacji da nam odpowiedź, czy podążamy we właściwym kierunku, czy firma powinna zmienić strategię komunikowania się z rynkiem.

projektowanie logotypów, logo tanio, projekty, logotyp, loga, logosy, projekt

N.podst. zamieszczonej w internecie pracy p.drAgnieszkiDejnaki

cena, ceny, cenie, logotyp, logotypy, logotyp firmowy

eXTReMe Tracker
-------------------------- kontakt --------------------------

formularz zapytania

 

 

 

 

stat4u

Referencje

Pytania? - prosimy o telefon, e-mail, albo o wypełnienie poniższego formularza, skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe.
Nasze numery telefoniczne podajemy poniżej.

   

Nasze telefony:
 
orange
+48 507 10 33 44
play
+48 577 86 56 83
   
e-mail:
Imię i nazwisko*:
e-mail*:

Temat listu:

Treść:
   

 

Właścicielem serwisu LOGOmotywa.pl jest
StudioProjektowe
ul. Grodzka 16
70-560 Szczecin



Home   |  O nas   |   Portfolio   |   Referencje   |   Jak to działa   |   Pakiety   |   Zamów   |   Kontakt   |   FAQ   |   Zasady
   
© LOGOmotywa 2007-2015