Kępno, Żnin, Limanowa, Grójec, Leżajsk, Ostrzeszów, Słupca, Włodawa, Wschowa, Wolsztyn, Kłobuck, Głubczyce, Wąbrzeźno, Gołdap, Sławno, Tuchola, Pyrzyce, Krosno Odrzańskie, Strzelin, Góra, Mogilno, Golub-Dobrzyń, Szydłowiec, Węgrów, Ropczyce, Aleksandrów Kujawski, Brzeziny, Myślibórz, Lubaczów, Pińczów, Wołów, Milicz, Janów Lubelski, Trzebnica, Czarnków, Węgorzewo, Miechów, Grodzisk Wielkopolski, Parczew, Drawsko Pomorskie, Dąbrowa Tarnowska, Kolno, Łobez

Zanim zabierzesz się do pisania listu, spróbuj znaleźć odpowiedź poniżej:

Do czego potrzebny jest baner?
Baner witryny internetowej to ta część serwisu www, która zwykle odpowiedzialna jest (od strony wizualnej) za charakter całości. Często jest tu eksponowane logo firmy, jej charakterystyczne obiekty albo wizualizacja obszaru działalności.

Powszechnie wiadomo, że dobrze zaprojektowany baner podkreśla odrębność witryny www na tle konkurencji, wzmacnia wizerunek całości serwisu, zapada w pamięć, jak dobrze wykonany znak firmowy.
Profesjonalnie zaprojektowany baner wzmacnia markę firmy i podnosi zaufanie. Konkurencja na rynku jest obecnie bardzo ostra. Przedsiębiorcy potrzebują zaufania klientów i zabiegają o nie różnymi sposobami po to, by skutecznie konkurować z liderami w swojej branży. Zwiększenie rozpoznawalności marki znakomicie sprzyja zwiększeniu zaufania klienta.

Czy baner może być zamówiony i zaprojektowany całkowicie przez internet?
Tak, większość naszych projektów projektujemy i przesyłamy tą drogą. Co ciekawe, obecnie nawet ogromne pliki służące do wydrukowania ulotek reklamowych, czy prospektów przesyła się głównie przez internet, często używając do tego serwerów FTP..

Chcę zamówić baner będąc w innym kraju, czy jest to możliwe?
Tak, dotąd nie było z tym problemu.

Chcę dokonać płatności w walucie kraju, w którym przebywam, czy mogę?
Tak, transakcje odbywają się za pośrednictwem serwisu platnosci.pl Tam można znaleźć szczegółowe informacje. Ponadto możliwe jest korzystanie bezpośrednio z numeru naszego konta bankowego, znajduje się on na stronie kontakt.

Jak długo trwa procedura projektowania?
3 dni robocze na projekty wstępne (koncepcje); 1 dzień roboczy na każdą rundę poprawek.

Ile poprawek mogę wnieść podczas procesu projektowania?
Z zachowaniem zdrowego rozsądku - dowolną ilość.

Co stanie się, jeżeli nie będę zadowolony z efektów?
Jesteśmy przekonani, że zespół LOGOmotywa.pl spełni oczekiwania klienta. Jeśli jednak po otrzymaniu naszych projektów wstępnych (koncepcji) klient zdecyduje się zrezygnować z naszych usług, zwracamy mu wpłaconą kwotę pomniejszoną o 50,- zł kosztów operacyjnych.

W jaki sposób otrzymam swój projekt?
Prześlemy go e-mailem.

Jak będzie zarchiwizowane mój baner?
LOGOmotywa.pl złoży projekt Twojego banera na własnym serwerze i kiedy tylko wyrazisz potrzebę umożliwi ponowne pobranie.

W jakich formatach zapisujecie banery?
LOGOmotywa.pl zapisuje pliki w ogólnie używanych formatach:

GIF, JPEG i TIFF w skali 1:1, tzn. wymiary banera określone są w pikselach.
Stosowana dla celów poligraficznych miarka: dpi (dots per inch) nie ma tu zastosowania.
Możliwe są również inne formaty: BMP, PSD, PNG...

Mam potrzeby, które nie mieszczą się w ramach proponowanych pakietów, co robić?
Jeżeli nasze pakiety nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom, najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z nami używając standardowego formularza kontaktowego i opisując w nim swój problem.
Zespół LOGOmotywa.pl postara się pomóc najlepiej, jak tylko można.
Formularz kontaktowy>>

  


1. Wypełniasz formularz
2. Twoje zlecenie rusza
3. Otrzymujesz koncepcje
4. Wprowadzamy Twoje
    zmiany  i uzupełnienia
5. Akceptujesz projekt

Dowiedz się więcej>>

LOGOmotywa - szybkość i dobra atmosfera.

Z nieufności, z jaką przystąpiłam do pracy z LOGOmotywa.pl nie pozostało ani śladu. Polecam każdemu ich usługi. Dziękuję za miłą atmosferę przy pracy i za wielką szybkość, z jaką obsłużyli moje zamówienie.

Grażyna Giergol
Rabarbar Bar

 

Opinie:

Świetna komunikacja. Bardzo szybki serwis. Znakomite projekty. Będę z nimi jeszcze współpracował w przyszłości.

Janusz Bitkowski
Komputer Serwis

Z nieufności, z jaką przystąpiłam do pracy z LOGOmotywa.pl nie pozostało ani śladu. Polecam każdemu ich usługi. Dziękuję za miłą atmosferę przy pracy i za wielką szybkość, z jaką obsłużyli moje zamówienie.

Grażyna Giergol
Rabarbar Bar
Chcę tylko powiedzieć, że nie spotkałem dotąd się z tak konkretną ofertą i sprawną obsługą.
Polecam.

H. Markow
   
© LOGOmotywa 2007-2013

Baner firmowy (baner firmy)

Projektowanie banerów w niskiej cenie

Dbająca o swój wizerunek firma posiada na stronie www własny baner, czyli obraz, nagłówek, jaki zamierza przekazać nadawcom w procesie komunikacji z rynkiem. I chociaż cena projektu banera jest sprawą ważną, to nie cena jest w tym przypadku priorytetem.

Tanie banery, baner szybko, szybki Baner w 3 dni, Baner tanio, Baner firmowy, Niska cena, Krótko.

składają się na jego kształt komponenty: postawa firmy (attitute - czyli misja, strategia), zachowania firmy (behaviour - czyli kultura firmy, filozofia działania, schematy zachowań) oraz

identyfikacji

CENA banera

Projekt banera www

formą komunikacji społecznej pomiędzy nadawcą (firmą) a odbiorcami (klienci, decydenci, współpracujące firmy, itp.) jest baner na stronie www. Banery web, banery na stronach firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o danej firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów, pracowników i na obszarze działalności firmy. Kształt banera i to, co z niego wynika to między innymi: wzorce dotyczące

wizerunku, banera, kolorystyki firmy

, współistnienie banera z innymi elementami graficznymi, itd. Ważnymi elementami grafiki firmowej są symbole/kształty, jednak ważniejszy jest odbiór, czyli całokształt odbierany przez grupę docelową. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany

projekt banera firmy

staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.

banery są zapisywane w zarchiwizowanych plikach np. zip lub rar

Baner szybko i tanio

Projekt banera można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowania układów reklamowych. Cena nie jest wcale wysoka. Często elektroniczna wersja projektu banera jest udostępniana na stronach korporacyjnych w Internecie, a celem tego jest korzystanie z elektronicznych wzorców (wizytówek, banerów, układów reklam prasowych) przez filie. przyjmuje formę tradycyjną lub elektroniczną.

Nowe technologie wytyczają nowe formy projektowania, kreowania banerów. Często, dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy, oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające zasady zastosowania banerów w rożnych technologiach. Wobec tego projekt musi zawierać dodatkowo wszystkie elementy graficzne w nowoczesnych technologiach oraz dozwolone i niedozwolone formy korzystania z banera w tym medium. Zaistnienie firmy w Internecie w wielu przypadkach skłania firmę do zmiany wizerunku oraz banera, czyli odmładzanie i unowocześnianie wizerunku banera. Projektowanie banerów, tworzenie banera www w Internecie to budowanie odpowiedniej strategii komunikacji wizualnej wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Działania należy rozpocząć od analizy założeń i problemów firmy. Dobór logo jest zależny od grupy odbiorców firmy oraz od strategii działania firmy. Inaczej bowiem będzie projektować baner internetowy firma, która przenosi część swoich działań do Internetu, a inaczej firma działająca wyłącznie w Internecie (firma wirtualna). W pierwszym przypadku należy opierać się na dotychczasowym obrazie firmy i zmiany projektować tak, aby całość banera w Internecie była zgodna z wizerunkiem w tradycyjnych mediach. W drugim przypadku firma działając na podłożu Internetu musi poszukać prostych, łatwo zapamiętywanych znaków/kształtów, aby wyróżnić się na tle innych firm i być łatwo rozpoznawalną w sieci.

Projektowanie banerów www

Na przykład pierwsza firma aby podkreślić łączność witryny internetowej z innymi materiałami reklamowymi, zdecydowała się na zastosowanie ciągłości kolorów: białego, żółtego i czerwonego i niebieskiego. Witryna www zachowuje przyjętą kolorystykę firmową, a poszczególne rodzaje informacji podkreślone są zdjęciami oraz praktycznymi informacjami.

projekt, banera, banerów, tanie, projekty, banery www, szybko, krótkie terminy, cena

Poniżej zostaną przedstawione podstawowe elementy budowy banera witryny www w Internecie [2]. Czy baner zawiera:

cena baner tanio

baner na stronie www pełni trzy podstawowe funkcje: informacyjną, symboliczną oraz wizualną (plastyczną). Informacyjna ma na celu edukację, czyli poinformowanie odbiorców o korzyściach współpracy z firmą, korzyściach zakupu produktów zaopatrzonych tym znakiem, itp. Funkcja symboliczna nawiązuje do skojarzeń związanych z danym kształtem, natomiast wizualna odnosi się do przeżyć estetycznych odbiorcy. W Internecie firmy często korzystają z następujących banerów:

logo
symboli
piktogramów

cena

baner szybko, w 3 dni, baner tanio

to kategoria znaków jako opracowanie graficzne nazwy firmy/produktu. Baner może występować na głównej stronie prezentacji (w intro) albo pojawiać się na każdej z podstron serwisu www. Bardziej korzystną formą jest projektowanie banerów na strategicznych podstronach w górnym lewym roku lub w dolnym lewym panelu pod menu sterującym stroną. Często w działaniach promocyjnych banery są widoczne w banerach reklamowych, jako znak przy adresie strony w przeglądarce lub jako watermarki (znaki wypełniające tło portalu, stylizowane na znaki wodne wytłaczane na papierach czerpanych).

identyfikacja, projekt, projekty, baner, banerów, banery, tanie, szybko, krótkie terminy, niska cena

W serwisach www wykorzystuje się także

banery www

. Symbolem jest znak graficzny przyjmujący prostą formę, służącą komunikacji pomiędzy firmą a odbiorcą. Wykorzystywane przy identyfikacji firmy służy najczęściej stworzeniu swoistego "kodu" nadawanego przez firmę i odczytywanego prze określoną grupę odbiorców. Wymaga jednak szkolenia odbiorców, co oznacza dany symbol [3]. BANERY są często wprowadzane w Internecie, a ich celem jest zbudowanie za skojarzeń dotyczących nowoczesnej firmy i nowym kierunkiem rozwoju. Symbole wykorzystywane są w późniejszym etapie w ruchomych prezencjach oraz jako element tożsamościowy w intro firmy i banerach. Baner powinien być jednokolorowy, najlepiej z konstatującym tłem, mającym abstrakcyjną formę, łatwą do zapamiętania.

Prezentowana tu firma zastosowała symbol, aby podkreślić jedność oferty dla wszystkich grup docelowych. Forma jest łatwo zapamiętywana poprzez użycie prostego kształtu (kształt obły, kobiecy) oraz koloru (kolor łatwo zapamiętywany, dodatkowo jest to kolor identyfikacji firmy). Firma "uczy" swoich klientów, jak mają odczytywać baner, jakie skojarzenia powinni mieć słysząc hasło firmowe (wszystko proste, jasne, nieskomplikowane, wszystko w jednym). Niska cena banery.

BANERY WWW

są to symbole publiczne, modyfikowane przez firmy pod potrzeby serwisu www. Modyfikacja dotyczący najczęściej kolorystyki banera, układu plastycznego oraz stosowanie miękkich lub twardych form plastycznych. Najczęściej stosowane piktogramy to: znaki kopertki (poczta e-mail), domek (powrót na główną stronę), itp. Przy modyfikowaniu piktorgamów należy zwrócić uwagę, aby były one spójne z całą wizualnością serwisu www i aby nie było ich zbyt wiele na stronie - powoduje to bowiem "zacieranie" celów komunikacyjnych, jakie maja spełnić banery oraz symbole.

tanie, projekt, projekty, baner, banery, banery www, szybko, identyfikacja, krótkie terminy, banery tanio


Kolor

Odbiór koloru w Internecie ma bardzo duże znaczenie. Kolory mają swoją wymowę, np.: czerń (dostojeństwo, prestiż), czerwień (młodość), zieleń (optymizm , witalność), żółć (radość, młodość), pomarańcz (kreatywność) oraz neutralne (szarości, biele). W serwisie www projekcja kolorów powinna być spójna, w szczególności powinien być szeroko ujmowany przedni kolor firmy. Sama prezentacja jest estetyczna kolorystycznie, jeśli nawiązuje odcieniami do kolorystyki firmy i logo, najczęściej poprzez wzbogacenie kolorów podstawoweych (firmowych) o dodatkową gamę 1-2 kolorów. Można także wykorzystać kolor banera lub kolor firmowy i wzbogacić go o 2-3 odcienie jaśniejsze z kolorystyki RGB. Działanie takie powoduje to, ze serwis jest czytelny, a wszystkie ważne informacje graficzne są dobrze widoczne i łatwo zapamiętywane przez odbiorców. Cena banera tania.

Coś tam nawiązuje do młodych, nowoczesnych - dzięki użyciu kolorów pastelowych. Uzupełniają one kolrystykę firmową i mają stanowić dla niej ważną przesłankę - oto firma zmieniając swój wizerunek, stała się piekniejsza, nowocześniejsza. Mówi się, że mało zalecanym i nieestetycznym kolorem w produkcji logo online jest kolor fioletowawy oraz połączenia koloru żółtego z niebieskiem.

projekty, projektowanie, cena, baner, banery, baner www, projekt, tanie, szybko, baner tanio, niska cena, krótkie terminy


Trzecia firma wykorzystała kolorystykę opartą na dużym kontraście i "odmienności" od standardów kolorystyki branży. W Banerze widoczne są kolory: granat, biały, szary oraz różowy. Jednak zamiast stonowanego koloru firma wybrała kolor różowy, podkreślając tym samym nowoczesność, grupę docelową (młodzi ludzie) oraz odwagę bycia innym (tutaj bardziej: jesteśmy inni- jesteśmy nowocześni).

Typografia

W typografii internetowej dominuje styl edytorski. W banerach i mniejszych formach prezentacyjnych pojawia się forma czcionek ozdobnych, których zadaniem jest przyciągniecie uwagi odbiorcy. Bardzo ważną rolę w typografii ma rola światła, a co za tym idzie dogodne przenoszenie wzroku przez odbiorcę z jednaj na druga ważna informację.

Kreacje multimedialne

Kreacje multimedialne to głównie połączenie słów, muzyki, kolorów i kształtów. Należy zwrócić uwagę na odpowiednią ekspozycja banerów oraz głównych haseł firmy. Najważniejsze w prezentacji multimedialnej jest jej czytelność oraz intuicyjne poruszanie się po głównych informacjach. Baner, banerami, banery tanie, szybko, krótkie terminy, niska cena

Zaistnienie firmy w Internecie, właściwe korzystanie z identyfikacji wizualnej - jest zadaniem trudnym i wymagającym dokładnej analizy. Należy jednak pamiętać, że niska cena projektu logo to komunikacja, a co za tym idzie, musimy dokładnie wiedzieć, do kogo mówimy i jakie cele zamierzamy osiągnąć. Badanie efektywności tej komunikacji da nam odpowiedź, czy podążamy we właściwym kierunku, czy firma powinna zmienić strategię komunikowania się z rynkiem.

projekt, projektowanie banerów, baner tanio, projekty, baner, banerom, banerów, tanie, szybko, niska cena, krótkie terminy

N.podst. zamieszczonej w internecie pracy p. drAgnieszkiDejnaki

cena, ceny, cenie

eXTReMe Tracker
-------------------------- kontakt --------------------------

formularz zapytania